Fecsa ha de tornar diners. Ja era hora. No es poden “estimar” lectures amb aquesta impunitat. Malgrat tot, és una bona noticia. Massa sovint ens prenen el pèl als consumidors. Hi ha un seguit d’exemples: Et compres una tele en una cadena dient que la pagues de cop al cap de 3 mesos sense interessos i, quan t'adones, l’estàs pagant a terminis i amb interessos. I a la que et queixes la cadena no en vol saber res perquè has fet el “préstec” amb un banc. O el tema dels avions, que a la que et descuides et tiren les vacances enlaire i cap a casa sense més. Per no entrar en el tema de les telefòniques que seria un capítol a part. Així podrien seguir en la majoria dels nostre dia a dia com a consumidors. Un cop ens adonem que ens falta informació ens hem de queixar i hem de saber com fer-ho i ser tenaços. No n’hi ha prou amb rondinar una miqueta, cal reunir “proves”, tiquets... i deixar constància per escrit de quèe no estem d’acord, demanar el full de reclamacions i si no en tenen trucar allà mateix als mossos perquè vinguin, sense pors ni manies. No ens deixem prendre el pèl. I si no entenem alguna cosa, insistir en què ens l’expliquin fins que la veiem clara. També hem de posar de la nostra part perquè no ens estafin.
dimarts, 17 de març del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
Doncs fa un mes que Fecsa-Endesa té la meva queixa pel famós tema de la lectura estimada, Síndic, i encara n'espero resposta... ¿Què faig?
Benvolgut Marc,
gràcies pel teu comentari i pel seguiment que fas al meu blog.
Perquè no m'envies la informació a sindic@sabadell.cat? Així m'ho miro i en parlem, ok?
Salutacions,
Josep
Publica un comentari a l'entrada