divendres, 19 d’octubre del 2007

Anys!!!


No he arribat a saber mai qui va dir allò de "no hem do posar anys a la vida, si no vida als anys". Bé, doncs hi estic completament d'acord! Segurament qui en fa 20 no hi pensa tant com qui en fa algyun més, com jo. Però us sóc franc : això ho he pensat sempre. M'agrada viure la vida intensament i em posa content veure que l'edat no té res a veure amb la il·lusió, les ganes de fer coses.. Arribar a l'harmonia en la vida també és un altre repte, és una mica la gràcia, el motor que farà que, posant-hi energia, doni com a resultat que els anys estiguin plens de vida.
Ahir vam celebrar el meu aniversari sopant a casa un grup d’amics i amigues, gent a qui els hi dec una part molt important d'això de "posar vida al anys". Faltava algú... no estava tota la gent que ho fa possible, però deu n'hi do. Demà tornaré al dia una mica més gran, però amb la mateixa il·lusió i ganes de viure intensament que ahir.