dimarts, 19 d’octubre del 2010

Anys!!!!

Des que recordi , mai m'ha agradat fer anys, però com que l’ altra opció que em queda és no fer-ne i és molt pitjor, mira, benvinguts siguin els aniversaris . M’ he llevat com cada dia d’ hora i he anat a fer el meu talladet amb el diari al davant meu , un dels millors moments del meu dia a dia , mentre caminava, he anat contestant des del mòbil alguns missatges del Facebook que em desitjaven un bon dia . Arribo a la granja ( nom que te el cafè, no us penseu que vaig a fer el tallat a Osona ) i em trobo una més que agradable sorpresa: una carta i un “àlbum de fotos” d’un sopar que vaig anar a casa d’ uns joves amb Dowwn . Fullejo el diari i no aconsegueix canviar-me el bon humor . Ja sóc al despatx: a 2/4 de 9 xocolata amb uns avis que volen explicar-me una activitat que fan . A mig matí una senyora que te problemes de sorolls amb veïns i més tard, un parell de ciutadans més . Una pila d’ expedients per mirar , a veure si els acabo . Hem de preparar una roda de premsa amb l’ Oscar i haig d’acabar una xerrada que haig de fer divendres a BCN . Caldrà també tancar l’acte amb Nova Ciutadania que estem organitzat per dijous . Pel mig hi haurà reunió amb l’ equip i dues visites per la ciutat i al migdia m’ espera una arrosset ( umm!!! que seria el món sense l’ arròs ) . La tarda per mi i al vespre un sopar que promet ser molt agradable . Potser ser si que no tinc raó amb això de que no m’ agraden els aniversaris .