dijous, 23 de desembre del 2010

El Blog.

Estimat blog, fa dies que et tinc una mica oblidat, segurament anar una mica més atabalat del compte no és excusa per no comentar coses que passen i explicar-te els pensaments que tinc . Em sap greu. I em sap greu que em passi a mi que sóc un enamorat absolut de la comunicació, i no serà que no hagin passat coses!

T’encomentaré quatre:

L’espantós nombre de dones mortes a mans de salvatges que ens ha de refermar en que educar en la cultura del “machito” segur que ajuda a que hi hagi qui pensi que té dret a maltractar i matar.
Una altra: de nou l' SGAE, que sembla vol incremetar els seu botí amb l' “impost” a la Marató de TV3. Tant és si tot Catalunya es solidaritza amb una causa noble, per a ells la única "noblesa" és omplir el calaix tant si ve del barber del barri com d’un casal d’avis o d’ on sigui .
La sentència del Suprem sobre el Castellà a les escoles, simplement: innecessària i fora de lloc, no entenc com encara hi ha qui s’encaparri en trobar problemes on no n’hi ha .
I la darerra: ja tenim 129è president de la Generaltat. Això vol dir alguna cosa sobre el què és Catalunya, la nostra història com a nació i el nostre dret a decidir el nostre futur.