dijous, 30 de desembre del 2010




Com tot, el 2010 també s’acaba. A estat un any que no passarà a l’història com un gran any. Massa coses que no han anat bé i poques de les que podem sentir-nos contents, clar que n’hi ha de bones, en 525.600 minuts només faltaria que no hi hagués res de bó. La veritat és que ara no entraré a fer una llista d’allò que penso que ha anat bé o malament aquest 2010 ni a nivell general ni particular, prefereixo molt més pensar en el futur, i en especial com col·laboraré jo en el meu dia a dia a que d’aquí un any puguem pensar que el 2011 ha sigut millor que el 2010.

Espero amb il·lusió i amb ganes de fer moltes coses el nou any però si hagués de desitjar alguna cosa, seria que els valors i els drets de les persones siguin l’eix on girarà l’actuació individual i col·lectiva.



Un millor 2011

1 comentari:

Unknown ha dit...

hola Pep,
soc l'Amanda i no se si em recordes, he llegit el teu darrer comentari del 2010 i m'ha semblat que estàs com cansat, quan de la resta que he llegit (no tot) m'has transmes molt d'optimisme...be molts petons i força pel 2011, que crec ha d'esser -com sempre penso - millor que l'any anterior..