divendres, 12 de febrer del 2010

Dijous

6.40: el mòbil diu que ja n hi ha prou de dormir i toca llevar-se. El 3/24 em va connectant a la realitat, una dutxa, afaitar-me... Avui em poso una corbata feta a mà per nens i nenes d’una escola d’educació especial que em va regalar l’Alcalde de Terrassa. 7.00: el meu talladet i llegir el diari a la Granjeta. Un dels meus moments del dia preferits. Una carta al diari que em preocupa. Caldrà posar-s’hi en contacte. 7.20: arribo al despatx, miro l’agenda, gestiono el mail, dono un darrer cop d’ull al discurs del migdia i una pinzellada a la xerrada del vespre. 7.50: despatx amb la Mireia i a signar papers. A les 9 despatx amb la Muntsa i la Núria. 10.00: segon tallat del dia. A les 11.00 arribo a Barcelona. Avui és un dia important pels Síndics i Sindiques locals, presentem el nostre primer informe conjunnt, hi serem tots els síndics i sindiques, alguns alcaldes, regidors, diputats... 12.30: comença l’acte. 13.20: acabem. Ha anat bé, molt bé. Penso que ha quedat clar el nostre compromís amb la bona administració. Ara dinem uns quants Síndics i Sindiques. 16:00: Ja sóc a Sabadell, al Casal, haig de trucar a diferents ciutadans, a alguns per donar-los bones noticies, l’Ajuntament ha acceptat diferents resolucions, també algunes trucades per dir que encara no tenim resposta. Parlo amb un Regidor d’un problema. Em truquen de l’Ajuntament per dir-me que hem resolt una queixa que els vam presentar. Què bé! Arriba un portaveu de l’Ajuntament i anem a fer un cafè per xerrar distesament de Sabadell. 19.00: Ja som a can Rull, l’Òscar (de comunicació del Síndic) i jo. L'AAVV ha muntat una xerrada per que expliqui què és el Síndic i perquè respongui a preguntes dels veïns i veïnes. Molt interessant. He pogut escoltar la gent i també he pogut explicar com veig el món i la responsabilitat col·lectiva en fer una societat millor. Han participat força. 21.00: quin fred, però ja sóc a casa sopant! 23:30: em poso la llit. Estic content, ha esta un bon dia. Cada dia abans d’adormir-me penso si he fet alguna cosa que em faci sentir bé. Si la trobo, m’adormo feliç.