dissabte, 25 de juliol del 2009

Descansar


D'aquí una estona agafaré un avió per començar uns dies de vacances. Ha estat un any molt intens del que n'estic content. O millor: n'estic força content. He tingut el privilegi de viure amb molta gent el dia a dia de les seves vides, de compartir coses, inquietuds, problemes i, amb l'equip del Síndic, acompanyar-les. Però sempre queden per fer. Coses que m'hagués agradat començar i no he pogut. Ara cal carregar piles per poder començar de nou amb energia renovada. Em passen moltes pel cap en aquest moment i una sensació de calma i també d'il·lusió m'acompanya. Em sento feliç d'aquest any, de com visc, del que sento, fins i tot de les coses de mi que no m'agraden però que juntes fan el Josep.

M'apassionen les aventures. La funció està a punt de començar. Apaguin el seus mòbils i visquin molt i molt. Ens viem el dia 10.