dijous, 12 de juny del 2008

Hola Jana

Benvinguda al món, Jana. Ja ets aquí i m'agradarà compartir un trocet del camí de la vida amb tu. Arribes a un planeta que està millor del que jo vaig trobar quan, com tu, vaig néixer a la clínica Santa Fe. Però els que ja som aquí, no te l'hem sabut deixar prou bè. Encara hi ha molta gent que es mort de fam, mentre altres especulem amb els aliments. Hi ha guerres i enveges. No volem entendre a l’altre i massa vegades ens tanquem amb la “nostra” raó. Però no et desanimis, també hi ha moltes coses maques i, entre elles, persones que et trobaràs pel camí que tenen ganes de fer un món més maco. Un planeta on la música soni igual per a tothom. Em sap greu que no el trobis tant endreçat com havíem somiat. Però tu podràs donar-nos un cop de mà. Ara gaudeix d’un pare i una mare que t’estimen molt i que segur t’ensenyaran com fer-ho perquè algun dia tu donis la benvinguda a algú i li puguis dir que el món és molt molt millor del que et va rebre a tu. Un petó Jana.
(la Jana és la filla del Marc i la Muntsa)