diumenge, 9 de desembre del 2007

Sa Santedat Sri Mata Amritanandamayi, Amma

Fa molt de temps que vaig decidir viure aquesta vida i no una de futura, viure el present i no el futur. Vaig decidir que volia ser feliç en aquesta terra i no viure el que em toqui només pensant en que un cop mort rebré un premi o un "no premi". No he volgut posar la meva forma d’actuar en mans de normes que no siguin els respecte als drets humans, el foment de la igualtat, d'acceptar a tothom. M'he adonat que en aquest món hi ha molt per viure, molt per compartir...
Bé, tot això venia perquè una bona amiga, la Isabel, em va comentar que, un cop més, l’Amma venia a Barcelona i que ella, un cop més, estaria en l’organització de la visita que concentra moltissima gent al seu voltant per tenir una trobada amb l’Amma (darshan). També em va comentar que no hi vam mai representants de la ciutadania. Em va recordar els principis d'ACTUEM!, en que ens costava fer venir als nostres actes gent “important”. Sense pensar-m’ ho, li vaig dir el Síndic de Sabadell hi vindria. També va venir-hi el bon amic Síndic de Santa Coloma de Gramenet, en Fernando Oteros, i la Muntsa de la meva oficina. Va ser una trobada molt especial. És cert aquesta dona trasmet pau. Gràcies Isabel per fer-me coneixer-la!
Podeu veure'm en aquest vídeo amb l'Amma.