diumenge, 13 de gener del 2008

PARAULES del president Ernest Benach


Dijous vaig anar al Parlament de Catalunya a la presentació del llibre PARAULES del President Ernest Benach, que és un recull dels discursos de la VII legislatura. Entre molts hi ha el que va pronunciar a la inauguració del Racó de la Memòria. En la dedicatòria que em va escriure en el llibre deia: "la pluja es necessària, com la vostra tasca! Gràcies". Cal dir que aquell dia va ploure molt. Just per "culpa" d'aquesta pluja els parlaments es van fer a l'auditori de l'Hospital Taulí, i això em va permetre caminar un tros sota el paraigües al costat del president. Suposo que ell no ho sap, però em va donar molta força aquell tros. Per a mi aquell monument tancava una etapa a la meva historia d'Actua Vallès i qui m’havia de substituir, en Jordi Motllor, començava a sortir a escena. De fet el monument va ser materialment obra seva. El president em va parlar de sommis i també va parlar-me d'utopies. Em va agradar que algú com ell em parlés d’utopies.
En l'homenatge que em va fer ACTUEM també va ser-hi. És a dir, que en moments sensibles de la meva vida ha estat. Gràcies, president! Probablement mai t'he agraït que fossis, que hi siguis.