divendres, 13 de febrer del 2009

Adéu Alcalde

Aquests dies se’n parlarà molt. Som molts els sabadellencs i sabadellenques que vam tenir relació amb ell al llarg dels molts anys que va ser l’Alcalde. Jo vaig parlar amb en Toni Farrés fa uns mesos. Tenia una consulta per fer-me com a Síndic i vam fer un cafè plegats. Ens vam acomiadar amb un “ja t’ho faré arribar”. Ahir, en saber que, ara sí, s’estava acabant la seva vida, em va posar trist. I avui, al confirmar-se la seva mort, la notícia m’ha deixat remogut. Hem de fer-li un gran homenatge, el més gran que se li pot fer: estimar Sabadell com ell se l’estimava; treballar per a la ciutat com ell ho va fer; somiar amb un Sabadell cada dia més just, com ell volia.

Fins sempre.

1 comentari:

Marc Serrano i Òssul ha dit...

El tripartit de la meva infantesa (Farrés, Pujol, González) ja va coix, Síndic.